Dominoday in The Netherlands

november 7, 2006

Kim Wilde op Domino Day

Filed under: Geen categorie — dominoday @ 6:13 pm

Kim Wilde gooit volgende week vrijdag de eerste steen om van Domino Day 2006. Dat heeft de organisatie dinsdag bekendgemaakt. De Britse zangeres treedt ook op tijdens het evenement, dat live wordt uitgezonden door SBS6.

Domino Day is een jaarlijks terugkerend evenement waarbij geprobeerd wordt het wereldrecord domino te verbreken. Het record staat nu op 4.002.136 stenen. Het thema dit jaar is Music in Motion. De eerste steen, in het FEC Expocentrum in Leeuwarden, werd op 27 september geplaatst door zangeres Ilse DeLange.

2 reacties »

  1. dit is leuk KIM in Leeuwarden.ik ben een fan van af het begin van KIM WILDE.
    zelfs groote intresse in de muziek van vader Wilde.ik ben nu 38 jaar maar mijn plakboeken over KIM uit mijn middelbare schooltijd zijn mij heilig.ik woon in Leeuwarden en zal er alles aan doen om een glimp van haar op te vangen.
    sinterklaas tip:de nieuwe CD van KIM WILDE.deze is zeer goed,zoals alle CD’s van haar.

    Reactie door sjoerd — november 10, 2006 @ 9:20 am

  2. Kim Wilde is echt super aardig! Ze kwam een tijdje geleden bij de Tros Tvshow.. daar was ik heen geweest.. en gelukkig kon ik met haar op de foto …
    Groetjes,
    Astrid

    Reactie door Astrid — november 16, 2006 @ 11:40 pm


RSS feed for comments on this post.

Geef een reactie

Maak een gratis website of blog op WordPress.com.

